… viac ako len účtovníctvo
My sa postaráme o čísla, aby ste sa Vy mohli sústrediť na podnikanie
Majte v nás partnera, ktorý sa postará o všetky Vaše administratívne záležitosti, aby ste sa mohli naplno venovať tomu, čo Vás baví a v čom ste najlepší. Či už potrebujete spoľahlivé vedenie účtovníctva, spracovanie miezd alebo cenné podnikateľské poradenstvo, sme tu pre Vás.
Vaše účtovníctvo, naše starosti:
- Komplexné spracovanie jednoduchého a podvojného účtovníctva
- Spracovanie miezd a starostlivosť o personalistiku
- Daňové priznania bez stresu
- Individuálne účtovné a podnikateľské poradenstvo
- Prehľadné finančné reporty pre lepšie rozhodovanie
- Rekonštrukcia účtovníctva, keď potrebujete dať veci do poriadku
- Široká škála administratívnych služieb
Digitálne účtovníctvo
Podnikateľské poradenstvo
Pravidelné reporty
Viacnásobná kontrola
Spracovanie účtovníctva
Spracovanie účtovníctva
Kontrola dokladov
Spracovanie DPH
Poradenstvo
Mzdy a personalistika
Prihlásenie zamestnacov
Spracovanie miezd
Mzdové poradenstvo
Komunikácia s úradmi
Rekonštrukcia účtovníctva
Kontrola dokladov
Opätovné spracovanie účtovníctva
Zabezpečenie správnosti účtovania
Poradenstvo
Odovzdávanie dokladov
Doklady nám môžete priniesť osobne alebo zaslať do našej kancelárie. Doklady nám máte možnosť odovzdať aj v digitálnej podobe.
Výsledky Vašej firmy
Pokiaľ máte záujem, tak pre Vás pravidelne spracujeme podrobné výsledky Vašej firmy, aby ste si vedeli efektívnejšie riadiť podnikanie.
Spracovanie účtovníctva
Všetky dokumenty, ktoré nám odovzdáte skontrolujeme, spracujeme a o prípadných nezrovnalostiach Vás včas informujeme.
Archivácia
Doklady je potrebné uchovávať po dobu 10 rokov a pri mzdových dokumentoch minimálne do dovŕšenia 70 rokov zamestnancov.
Kontrola
dokladov
Každý mesiac vykonávame viacstupňovú kontrolu, aby sme zamedzili chybám a zaručili Vám kvalitné spracovanie Vášho účtovníctva.
Poradenstvo
Radi s Vami prekonzultujeme rôzne prípady a situácie. Spoločne nájdeme riešenie, ktoré bude pre Vaše podnikanie najvhodnejšie.
Často sa nás pýtate
V mesačnom poplatku za spracovanie účtovníctva je zahrnuté všetko, čo sa týka riadneho vedenia účtovníctva pre spoločnosť:
- vedenie účtovného denníka
- vedenie hlavnej knihy
- pokladničná a banková evidencia
- prijaté a vystavené faktúry
- majetok
- saldokonto
Pre platiteľov DPH máme v cene mesačného paušálu aj odoslanie daňového priznania k DPH spolu s kontrolným výkazom a súhrnným výkazom.
Účtovníctvo spracovávame klientom z celého Slovenska. Vaše účtovníctvo vieme spracovať na diaľku. Stretnutia riešime online.
Minimálny mesačný paušál, za ktorý poskytujeme vedenie účtovníctva za spracovanie podvojného účtovníctva pre neplatcu DPH je 70€ bez DPH. Cena za spracovanie účtovníctva záleží od počtu účtovných položiek.
Za spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania účtujeme ako aj poplatok za ostatné služby účtujeme v zmysle nášho cenníka.
Za spracovanie miezd máme minimálny mesačný poplatok 13€ bez DPH za jedného zamestnanca.
Spracujeme Vám jednoduché alebo podvojné účtovníctvo pre podnikateľov fyzické osoby (SZČO) a právnické osoby.
Doklady nám môžete doručiť v papierovej forme alebo elektronicky.
V papierovej forme nám môžete doručiť doklady:
- osobne
- poštou
- kuriérom
Ak preferujete spracovanie účtovníctva elektronicky, doklady nám môžete zaslať:
- elektronicky emailom
- uložiť na zdieľaný zisk
Doručovanie dokumentov je vždy na osobnej dohode podľa potrieb zákazníka.
Pokiaľ je to potrebné, odkomunikujeme za Vás záležitosti ohľadom daňových či mzdových kontrol s potrebnými úradmi.
Ekonomické služby
Našim klientom pravidelne spracovávame finančné reporty, na základe ktorých vedia efektívnejšie využívať financie podniku.
Pomôžeme vám s vypracovaním a analýzou finančných plánov, nastavením cash-flow, kalkulácií, business plánov a poskytneme odbornú podporu a riešenia, aby ste mohli rásť a dosahovať svoje podnikateľské ciele.
Aby sme Vám poskytli ekonomické služby, nemusíte mať u nás spracovávané účtovníctvo a mzdy, stačia nám výsledky, s ktorými vieme pracovať.
Finančné reporty a analýzy
Cash-flow
Business plány
Vypracovanie dokumentov
Potrebná komunikácia vo vašom mene
Zabezpečenie iných služieb
Administratíva
Každé podnikanie prináša administratívu, vypracovanie rôznych dokumentov súvisiacich nielen s účtovníctvom a mzdami. Našim klientom zabezpečujeme širokú škálu administratívnych služieb vrátane zákazníckej podpory, správy dokumentov a efektívneho riadenia vašich každodenných operácií.
Najnovšie články v oblasti podnikania
Možnosti stretnutia
-
Osobne
-
Telefonicky
-
Online
Pred stretnutím nás kontaktujte prostredníctvom kontaktného formuláru, e-mailu alebo telefonicky.